Spotkania online

W czasach ograniczenia związanego z kontaktem bezpośrednim rozpoczęłam spotkania, treningi, a także konsultacji online. Ta formuła bardzo się sprawdziła. Na zajęcia online można dołączyć z dowolnego miejsca na świecie, nawet podczas wakacji. Trudno jest się też na nie spóźnić. Łatwiej jest na nie dotrzeć.

Jeśli chcesz się umówić na spotkanie online, napisz do mnie, lub zadzwoń. Korzystam z serwisu ZOOM.US.
Aby podłączyć się otrzymasz ode mnie link oraz nr ID do podłączenia.
Upewnij się, że masz włączoną kamerkę i mikrofon.

Spotkania (treningi personale i konsultacje) w formule 1 na 1 odbywają się o ustalonych pomiędzy nami godzinach.

Cykliczne zajęcia grupowe skierowane są do grup maksymalnie 10 osobowych. Zapraszam Cię do udziału w moich treningach i przekonaj się sama, że wspólny trening grupowy w domu jest nie tylko możliwy, ale i efektywny. Jeśli Ci się spodoba przekaż informację o mnie innym 🙂

Przed spotkaniem sprawdź Terminarz spotkań grupowych online (poniżej) i wypełnij (jednorazowo) kwestionariusz odpowiedni dla wybranych zajęć. W linkach znajdziesz wszystkie aktualne informacje o terminach i cenie. Wypełnij zostawiając swoje dane kontaktowe – na wypadek nieprzewidzianych okoliczności związanych z zajęciami będę mogła się z Tobą skontaktować.

Jak się przygotować do zajęć online? Zapewnij sobie przestrzeń do ćwiczeń, wodę i miejsce na komputer laptop, tablet czy telefon w którym będzie mogła być włączona kamera – aby było bezpiecznie chcę Cię widzieć i w razie konieczności móc przekazać instrukcje skierowane tylko dla Ciebie.

Aktywnie w ciąży – zajęcia dla przyszłych mam
Kiedy? wtorki i piątki o godzinie 09.30
Gdzie? online 🙂 zoom.us
przed zajęciami „Aktywnie w ciąży” wypełnij ten formularz

Fitness po porodzie z maluszkiem (lub bez) – zajęcia dla młodych mamy
Kiedy? wtorki i piątki o godzinie 11.00
Gdzie? online 🙂 zoom.us
przed zajęciami „Fitness z maluszkiem lub bez”wypełnij ten formularz

Spotkania indywidualne :

  • Konsultacje rozstępu mięśnia prostego brzucha z dopasowaniem ćwiczeń
  • Konsultacje dotyczące aktywności fizycznej w ciąży
  • Przygotowanie do porodu (ćwiczenia rozciągające, rozluźniające, uelastyczniające dno miednicy, ruch i pozycje w trakcie porodu)
  • Spotkania z ćwiczeniami w trakcie połogu